Risolviri u prublema di efficienza di prucessu hà dui effetti pusitivi.
Prima di tuttu, l'introduzione di u processu alimentatu da bobina in u prucessu - cum'è avemu vistu - pruduce un risparmiu di materia prima chì pò ancu esse più di vinti per centu per a listessa quantità di pruduttu è chì significa margini pusitivi è flussu di cassa chì hè immediatamente dispunibule. à a cumpagnia.
Questu pò varià secondu u settore è l'usu: in ogni casu, hè materiale chì l'imprenditore è l'impresa ùn anu più da cumprà è chì i rifiuti ùn anu ancu bisognu di gestisce o sguassate.
U prucessu tutale hè assai più prufittu è u risultatu pusitivu pò esse vistu immediatamente nantu à a dichjarazione di u redditu.
Inoltre, accattendu menu materia prima, a cumpagnia rende automaticamente u prucessu più sustinevule, perchè quella materia prima ùn deve più esse prodotta in aval!
L'efficienza energetica hè un altru elementu impurtante in u costu di ogni ciculu di produzzione.
In un sistema di produzzione mudernu, u cunsumu di una macchina formatrice di rotulu hè relativamente bassu.Grazie à u sistema Combi, e linee ponu esse equipate cù parechji picculi mutori guidati da inverter (inveci di unu, grande mutore speciale).
L'energia utilizata hè esattamente quella necessaria da u prucessu di furmazione, più ogni attritu in e parti di trasmissione.
In u passatu, un grande prublema cù e macchine di taglio di mosche veloci era l'energia dissipata via i resistori di frenu.Infatti, l'unità di taglio accelerava è decelerava continuamente, cun un grande gastru di energia.
Oghje, grazia à i circuiti muderni, pudemu accumulà energia durante u frenu è l'utilizanu in u prucessu di formatura di rollu è in u ciculu d'accelerazione sussegwente, ricuperendu assai di questu è rendendu dispunibuli à u sistema è à altri prucessi.
Inoltre, quasi tutti i muvimenti elettrici sò gestiti da inverter digitale: paragunatu à una suluzione tradiziunale, a ricuperazione di l'energia pò cullà finu à u 47 per centu!
Un altru prublema in quantu à u bilanciu energeticu di una macchina hè a prisenza di attuatori idraulichi.
L'idraulica anu sempre una funzione assai impurtante in i machini: ùn ci sò attualmente attuatori servo-elettrici capaci di generà tanta forza in pocu spaziu.
In quantu à e punzonatrici alimentate à bobina, in i primi anni avemu usatu solu cilindri idraulichi cum'è attuatori per i punzoni.
I machini è i bisogni di i clienti cuntinueghjanu à cresce è cusì hà fattu a dimensione di l'unità di putenza idraulica usata nantu à e macchine.
Unità di putenza idraulica portanu l'oliu sottu pressione è u distribuisce à tutta a linea, cù i cunsequenti cali di i livelli di pressione.
Allora l'oliu si riscalda è si perdi assai energia.
In u 2012, avemu introduttu a prima punzonatrice servo-elettrica alimentata da bobina in u mercatu.
In sta macchina, avemu rimpiazzatu i numerosi attuatori idraulichi cù una sola testa elettrica, gestita da un mutore brushless, chì hà sviluppatu finu à 30 tunnellate.
Sta suluzione significava chì l'energia necessaria da u mutore era sempre solu quella necessaria per taglià u materiale.
Queste macchine servo-elettriche cunsumanu ancu 73% menu di versioni idraulici simili è furnisce ancu altri benefici.
Infatti, l'oliu idraulicu deve esse cambiatu circa ogni 2000 ore;in casu di perdite o di tubi rotti, ci vole assai tempu per pulisce è ripiglià, senza parlà di i costi di mantenimentu è di i cuntrolli ligati à un sistema idraulicu.
Tuttavia, a suluzione servo-elettrica richiede solu a ricarica di u picculu tank di lubricante è a macchina pò ancu esse verificata cumplettamente, ancu remotamente, da un operatore è un tecnicu di serviziu.
In più, suluzioni servo-electric offre circa 22% tempi di turnaround più veloce paragunatu à a tecnulugia idraulica.Tecnulugia idraulica ùn pò ancora esse eliminata cumplettamente da i prucessi, ma a nostra ricerca è sviluppu hè certamenti diretta versu l 'usu sempri più diffusa di suluzioni servo-electric duvuta à u numerosi benefici chì furniscenu.
Tempu di post: 23-mar-2022