Travaglià per u spessore di u materiale: 0,8-2,0 mm
Putenza principale: 18,5 kW
Velocità: 15-30 m/min
rulli raddrizzatori: 4+5.
U materiale di l'asta è u materiale di u diametru hè un trattamentu termicu 40CR
Materiale di a lama: SKD11
Alimentazione: 380v / 415V / 50HZ / 3 Fase (pò esse persunalizata secondu i requisiti di u cliente)
Svolgitore manuale per 5T
Riparazione di u sistema PLC cù a macchina
Hè cumpostu di 17 passirulli 2 gruppi di rulli di supportu, dispusitivu di guida è 2 rulli di codice di pizzicu è quadru.
I dui lati di ogni rota di rulli sò trasmessi da perni à aghi, tutti sò i rulli di forza principali. A quantità tutale di rulli hè 19, u diametru hè φ75 è a distanza trà i rulli hè 90 mm, cù i rulli di supportu. Tuttu u materiale di i rulli hè cr12mov (acciaiu stampatu) trattamentu termicu à vuoto 58-62 gradi.
A funzione di u rullu di supportu hè di equilibrà a forza di i rulli di livellazione è di riduce l'attritu à i rulli.
I rulli di travagliu ponu esse aghjustati elettricamente a distanza chì hè cuntrullata da 2 volanti manuali per assicurà a qualità di livellamentu.
Modellu di guida: tutti i rulli indipendenti è a scatula di ingranaggi sò guidati da un mutore di cuntrollu di frequenza di 30 kW.
Una macchina di furmazione di scaffali di almacenamentu hè un tipu di macchina industriale cuncepita per pruduce scaffali di almacenamentu di diverse dimensioni è forme per l'usu in magazzini è altre strutture di almacenamentu. A macchina hè dotata di una seria di rulli attraversu i quali hè alimentata una striscia metallica, è usa una seria di rulli di furmazione per creà a forma desiderata di i scaffali di almacenamentu. Queste macchine sò aduprate in a pruduzzione di scaffalature per pallet regolabili, scaffalature drive-in è drive-through, scaffalature a sbalzo è altri tipi di sistemi di scaffalature aduprati per l'almacenamentu industriale. A macchina di furmazione di scaffali di almacenamentu hè efficiente in a pruduzzione di scaffali di almacenamentu di alta qualità in grandi quantità, ciò chì a rende una macchina essenziale in l'industria manifatturiera.