Un sbobinatore cumpletamente automaticu trè in unu à u puntu di partenza usa u cuntrollu di a tensione servo per assicurà una alimentazione stabile di u materiale, mentre chì un livellatore di precisione à 16 rulli elimina u stress di u materiale. Inoltre, un sistema di livellazione laser assicura a planarità di a lamiera cù una tolleranza di ≤0,1 mm, ponendu e basi per a furmazione successiva.
Equipata cù una punzonatrice di grande dimensione di 600 tunnellate è stampi di punzonatura di precisione, raggiunge una precisione ultra-alta di ± 0,1 mm in i fori d'installazione di a trave anticollisione, eliminendu a necessità di una trasfurmazione secundaria.
Una matrice di punzonatura di precisione si riferisce à un strumentu di alta precisione utilizatu in i prucessi di stampatura di metalli per perforà, sbuchjà o perforà materiali cù tolleranze strette è finiture superficiali fini.
Caratteristiche principali:
1. Alta precisione - Mantene tolleranze strette (spessu in ± 0,01 mm o megliu).
2. Qualità di u bordu fine - Produce tagli netti cù bave minime.
3. Durabilità - Fattu d'acciaiu per utensili induritu (per esempiu, SKD11, DC53) o carburo per una longa durata di serviziu.
4. Forme Cumplesse - Capacità di perforà geometrie intricate cù alta ripetibilità.
5. Spaziu Ottimizatu - Un spaziu adattatu trà a punzonatrice è a matrice assicura una separazione liscia di u materiale.
Un prucessu di laminazione progressiva di 50 passaggi, ottimizatu da u software tedescu Copra, assicura una deformazione uniforme di l'acciaiu durante a piegatura à fretu. Un sistema di monitoraghju di a tensione in tempu reale, chì travaglia in cunghjunzione cù u servomotore, mantene una tolleranza dimensionale di ±0,3 mm nantu à a sezione in forma di B. Transizioni d'arcu precise à angulu rettu impediscenu a cuncentrazione di tensioni.
Materiale di u rullu: CR12MOV (skd11 / D2) trattamentu termicu à vuoto 60-62HRC
A linea di pruduzzione hè dotata di duie macchine di saldatura laser TRUMPF in un cullegamentu à doppia macchina. A pistola di saldatura principale hè rispunsevule di a saldatura à penetrazione prufonda per assicurà a resistenza, mentre chì a testa di saldatura oscillante gestisce i giunti d'angulu. Inoltre, un sistema d'ispezione visuale in linea rileva i difetti di saldatura in tempu reale, assicurendu chì a resistenza di a saldatura righjunghji almenu l'85% di u materiale di basa.
U nostru controller di taglio impurtatu da l'Italia
Tagliu di pusizione d'alta precisione
A tolleranza di lunghezza di u prufilu finitu hè di 1 mm per pezzu